Till huvudnavigation Till sidonavigation Till innehållet Till mina sidor

Sollentunahems organisation består av Vd-staben, Förvaltningsavdelningen, Fastighetsutvecklingsavdelningen, Ekonomiavdelningen, Kommunikations- och IT-avdelningen samt HR-avdelningen.

VD-staben

Ansvarar för kontakten med ägare och styrelse.

Förvaltningsavdelningen

Ansvarar för den dagliga kontakten med hyresgäster samt planering, drift och underhåll av alla fastigheter.

Fastighetsutvecklingsavdelningen

Ansvarar för produktion av nya bostäder samt större projekt inom renovering, om- och tillbyggnad.

Ekonomiavdelningen

Ansvarar för ekonomi, finansiering, upphandling och avtal.

Kommunikations- och IT-avdelningen

Ansvarar för extern och intern kommunikation, varumärket, IT och system samt kontaktcenter inklusive reception. 

HR-avdelningen

Ansvarar för HR-frågor, löneadministration, hållbarhet och verksamhetsutveckling.

Foto från vänster: Per Wistedt fastighetsutvecklingschef, Carolina Lejon förvaltningschef, Anna Mellström vd, Helene Dahlgren HR-chef, Malin Ramström ekonomichef, Maria Isacsson kommunikationschef.